.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت از تولید داخلی اولویت تعزیرات است
حمایت از تولید داخلی اولویت تعزیرات است

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شمال نیوز اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره با هوشیاری و تدبیر با نامگذاری سال تحت عنوان‌های مختلف توجه مردم و مسئولان را نسبت به مسائل مهم کشور جلب کرده و از بروز آسیب‌ها و کاستی‌های آتی پیشگیری می‌کند.

مهدی عباسی به نقش تعزیرات حکومتی و نهادهای نظارتی اشاره و عنوان کرد: نهادهای نظارتی باید با نظارت دقیق بر سطح کیفی خدمات و کالا بستر را برای تولید کالای با کیفیت فراهم کنند و تعزیرات حکومتی نیز می‌تواند با مبارزه جدی با متخلفان از تولیدات داخلی حمایت و زمینه تحقق این شعار را فراهم کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران با تاکید بر لزوم جلوگیری از ورود کالای قاچاق و فاقد کیفیت خارجی به کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به پایین بودن کیفیت برخی کالاهای خارجی قیمت این کالاها پایین‌تر از نمونه داخلی است که این امر سبب گرایش مردم به خرید کالای فاقد کیفیت خارجی شده است.

این مسئول گفت: برای تحقق اهداف مقام معظم رهبری از نامگذاری امسال تحت عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ملی، باید فرهنگ خرید کالاهای تولید داخلی در جامعه نهادینه شود.

وی کاهش قیمت تمام شده تولیدات داخلی را از راه‌های افزایش گرایش مردم به سمت خرید کالای داخلی دانست و افزود: کاهش قیمت تولیدات داخلی توام با افزایش کیفیت آن موجب رشد اقتصادی کشور و مردم می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه فرهنگ‌سازی درباره استفاده از تولیدات داخلی کافی نیست، تصریح کرد: بهترین بستر برای فرهنگ‌سازی درباره مصرف کالاهای داخلی آموزش و پرورش است.

عباسی خاطرنشان کرد: با گرایش به مصرف کالاهای داخلی خودکفایی و استقلال کشور عملیاتی و اهداف مقام معظم رهبری به بهترین شکل محقق می‌شود.

این مسئول درباره عملکرد اداره متبوعش در طرح نظارتی نوروز 91 گفت: این طرح از 15 اسفند شروع شده و تا 15 فروردین 91 ادامه دارد و از ابتدای شروع تاکنون 2 هزار و 338 فقره پرونده وارد شد که 2 هزار و 627 فقره مختومه و متخلفان به  مبلغ یک میلیارد و 676 میلیون و 920 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.